Yani herkes abuk sabuk dalga gecmis de kimyasal sonucta tabiki de sifir sorunsuz bisey degil. Olabildigince uzak kalmamiz gerektigini dusunuyorum dogal olmayan herseyden. yillar once izledigim bir kac yayinda ojenin esasen ne kadar zararli oldugu ile aciklamalara denk gelmistim. Ayrica detayli arastirirsaniz icinde bazi maddelerin bulunmadigi ojelerin kullanilmasi gerektigi acikca belirtiliyor. Ve Toksik 3 lu denilen maddelerin icermemesi gerekiyormus bunlar dusuklere bile neden olabilirmis. Youtube da da videolari var. Ilgincsiniz dogrusu sanki inanilmaz abes bisey soylenmis gibi tepkiler gordum. Herkesin dikkat etme ve bilinc seviyesi farklidir. Dalga gecilecek veya sacma bir konu oldugunu dusunmuyorum. Ona bakarsaniz ben tavuk da yemiyorum antibiyotikli hormonlu diye organik pisiriyorum yalnizca. ama bir cok insan yiyor ve hic bir sorun da olmuyor. Ama benim icim boyle rahat ediyor. Parfum vs kullanmiyorum. Sampuan sabun hepsinin iceriklerini okuyarak aliyorum elimden geldigince.