Mandalina91 Durulayy35 ben sürüyorum umarım yoktur. Doktorum maskara, allıkta sorun olmaz dedi , zaten güneş kreminin üstüne bunları sürsem yetiyor.
GamzeBaz Öncelikle belirtmek gerekir ki oje kullanımının bebeğinize ve hamileliğinize herhangi bir zararı yoktur. Benzer şekilde hamilelikte süresince manikür ve pedikür yaptırılmasının da gösterilmiş herhangi bir sakınca yoktur.
ogrencianne35 Durulayy35 ya yanlış anlamayin da kahkaha attım 😂 neler neler yedim canım istiyor diye 😂 ojeyide hep sürdüm 34.haftadayım 😂
myylittleebabyy Durulayy35 kana geçen bir durum olmadığı için bir şey olmayacağını söylemişti doktorum.
Mervehtp81 Nilasyamom eritse benimkini eritirdi 🤣 gunde 2 sise soda iciyorum gagette saglikli doktorum oneriyor sodanin ne zarari olacak icine limon sikiyorum oyle tuketiyorum mis gibi
Minigimm0611 Nilasyamom Tabi tabi hatta doktorum 6.aydan sonra hergün bitane soda tüket dedi bana neden dediki acaba öyle🤔😂 cocugun kilolarını eritsin diye herhalde 😂
Simsim5 Benim doktorum başından beri oje sürmemem gerektiğini söyledi tırnaktan emilim olabiliyormuş ne kadar kimyasaldan uzak olursan o kadar iyi dedi
ogrencianne35 Nilasyamom ilk defa sizden duyuyorum aksine doktorumuz gün de 1 tane meyvesiz olanlardan içmenin hem bana hem bebeğe faydalı olduğunu süt yaptığını söyledi ve hep içtim bebeğim de gayet güzel gelişimi 31 haftaliklik doktora gittiğimiz de 1800 du kilosu çok şaşırdım şuan evet kola filan bende tüketmiyorum yıllardır içmiyorum gebelikte de tüketmedim ama sodanın bir zararı yok
Nilasyamom ogrencianne35 bu sorduğum zaten ciddiye alınacak bir soru değil kızlar 😄 ben espri olsun diye yazdım. Yoksa günde 2 tane içiyorum ben de. 🤩