Nuraybakay ben de normalden aşırı korkuyorum. sezaryenden de korkuyorum ama bir şekilde çıkıcak bu çocuk 😅 normal doğumdaki o belirsizlik hali, vajina genişlemesi, doğum sonrası nerdeyse 15 gün oturamayan arkadaşlarım, normale uğraşıp yapamayıp her halukarda sezaryene alınmak, bebeğin doğum sırasında yaşayabileceği kordon dolonması vb
sıkıntılar falan her şey çok korkutuyo 🥲 bi de ben normal doğumu kimileri gibi kutsallaştırmadığım ve içimde ona yönelik bir isteğim olmadığı için daha korkutucu olucak gibi geliyo bilmiyorum. haftaya 35 oluyoruz söyliycem sezaryen günü ver başımız ağrımasın ağrırsa da nescafe içeriz geçer diye 😅😅