Ezgica Bizde 32+6 yiz 31 de tamamladım çantamızı. Öncesinde yıkadım ütüledim. Ama iyiki erken yapmışım cunku şuan asla yapacak halim yok sırtım kopuyo aşırı yoruluyorum. 32 de tamamlayın kızlar sonrası perisanlik