Nilaylks Elifaltun 32 de başladım bugün 33 olduk yavaş yavaş yapıyorum bebeğin kıyafetleri yıkandı ütülendi onun için bavula koyacaklarım hazır sıra benim için olan koşma geldi ☺️
Bahar27 Betulnebiazizoglu haklısınız aslında biraz da hareketlerime baglı aşırı kilo almadım hala çok hareketliyim ondan agardan alıyorum ,,😊😊😁
Elifaltun Ebru92 kalca agrisi kac haftadir bendede var yaa ayakta kalinca belimden cok kalcam agriyo 😔 ilk gebeligimde olmamisti bi turlu anlamiyorum sadece sag tarafim bide 🤷♀️
idiloska 31 oldum, sadece kıyafetleri aldım, onda da eksikler var, yatağı dolabı daha almadım, birkaç hafta içinde sipariş edeceğim, gecelik vs de almadım daha, bugün de ablam sıkıştırmaya başladı zamanın az kaldı diye, 8-9 hafta var daha.
Nuray11 Elifaltun ben 30+4üm ama erken gelicek oğlum sanırım o yüzden kendimi haziran annesi olarak görüyorum😂 ve hiçbi hazırlık yapmadım daha çok üşengecim galiba😂
momsboys Elifaltun 31+6 yım bende cantam hazır kıyafetleri yıkandı ütülendi besiği aldık ama kurmadık henüz onun içine yatak ve nevresim alıcam kendime korse alıcm bide bebek için yakın cevremize hediyelik bişiler yaptırcam sanırım baska eksiğim kalmadı ama evi temiz tutmak tam eziyet benim için biraz büyük ve iki katlı bi yeri topluyorum diğer taraf dağılıyor 🥲
Betulnebiazizoglu momsboys benimde çoğu şey hazır temizlikçi gelmesini bekliyorum doğuma yakın gelsin istiyorum ama ne zaman doğacak oda belli değil 🤭😬😊
momsboys Betulnebiazizoglu evet bende haziran sonu dogumu bekliyorum ama ne olur ne olmaz mayısın sonunda alcam temizliğe birini halıları felan vercem😅
Smyra- Elifaltun oglumla 33+2 olduk cok sukur guzel gidiyor arada bir agrim oluyor geceleri uyuyamiyorum herseyi hazirladim ama hastened cantami daha hazirlamadim nasip olursa yarin temizlik yapacagim pazar gunu de oglumun oda takìmì gelecek pazartesi gunune kadar temizligim bitecek insallah pazartesi gunu de cantami hazirlayqcagim işte elbiseleri yikamaktir utulemektir falan yaoacagim
kedidirokedi Elifaltun hazırlamaya başlayın ben valizimi ortaya koydum hastane çıkışlarını keselere koydum aklıma geldikçe ekliyorum
bestek Betulnebiazizoglu gerçekten öyle bende günlerdir yıka, kurut, ütüle yerleştir girdabındayım 🙈 çok keyifli ancak vücut ağırlaşınca ayaklar ağırıyor 😒 32+4 teyim ancak doktoruma göre 33+4 müş anlamadım gitti 😀