Amigurumici28 6+2 de kesem oluştu bebek yoktu. 7+2 de bebek görüldü. 8+0 da gittiğimde bebeğin kalbi atmıyordu ve gelişmiyordu. 2 gün önce kürtaj oldum. Üzülme sakın. Bende çok yıprandım psikolojik olarak ama doktorum çok rahatlattı beni. Sağlıksız olan bebekler boş gebelikmiş. Kürtaj olduktan sonra hemen hamile dahi kalabiliyormuşuz. İnşallah görürsün ama göremezsende bırakma kendini. Allah verdi, Allah aldı. Yine olur.