Amigurumici28 aç gitmen gerekiyor. Öncelikle dilinin altına bir hap veriyorlar. O Rahmi yumuşatıyormuş, kişiyide sakinleştiriyormuş. Ben tok gitmiştim 3-4 saat beklettiler. Damar yolum açıldı. Narkoz sonrası kusmamam için bi iğne yaptılar damardan. Tok olduğum için tam uyutmadılar. Doktorum sarhoş edecez seni dedi. Yapılanı hissediyordum ama gözümü açamıyordum, acı duymuyordum. Galiba 5 dakika bile sürmedi. Odaya aldılar. 10-15 dakika sonra tam kendime geldim. Hiç ağrım olmadı, kanama da olmadı. 1-2 saat sonra sancı girdi. Daha da girmedi. WC ye gidince leke şeklinde 1-2 damla kan geliyor sadece. Korkulacak bir şey yok için rahat olsun 🙏