uykusuz1parol maviscik77 Ben dün gittim kontrole öncesinde hastaneyi de aradım 155 i de aradım sordum yanınızda randevu bilginizi bulundurmanız yeterli sıkıntı olmaz dediler o şekilde gittim
Senay3838 Fatma969 illa yanınızda bir refakatçi olması gerekiyor doktora rica edip söylenebilir eşim için herhangi bir belge bı yazı kağıt yazar mısınız diye