KayaAlTimimi CanselYldray Türkiye ye zaten alışırsın herşeyi iyidir ☺ İnşallah canım Allah’ın izniyle
ebruademlavin Fransadayım Türk marketlerinde alisveriş yapıyorum fransızlardanda helal olan herseyı alıyorum
KayaAlTimimi [silindi] sorma canım bende gidince yiyeceğim inşallah biç ay gideceğiz irana da gelmiştim sen neresindesin
ebruademlavin KayaAlTimimi baguette var uzun ekmekler fransizların çok güzel Türk eklerinden daha güzel tadı