KayaAlTimimi Nasıl besleniyorsunuz kızlar ülkeden ayrı olunca insan ne yapacagını çoğu zaman şaşırıyor 😂
5yillikkmucizem KayaAlTimimi benim içinde Türkiye yurtdışı 😔 annemin yemeklerini çekiyor sürekli canım 😔 çok zor gerçektende
Etkaninannesi evet kırgızstandayız biz, pek nir fark yok, süt yoğurt peynir yumurta heryerde var zaten, sebze bulmak zor burda, bir de taze balık. Ama idare ediyoruz
KayaAlTimimi Etkaninannesi illa bir eksik oluyor canım çok şükür yine de bende Bağdatdayım burada da Türk ürünleri %90 var sadece tabi herşeyi ile farklı yemeği herşeyi ile
CanselYldray KayaAlTimimi alışana kadar çok zorluk çektim ben dil öğrenmesi hele 😱😱 çok zor dönemler geçirdim
Mommy KayaAlTimimi canım ben ilk zamanlar herşeyden tiksindim 20 hafta bitene kadar çiğköftedende burda çiğköftecide var ama ben hazır almak yerine ev yapımı yemeyi tercih ediyorum 😊 hem içim rahat ediyo
KayaAlTimimi Mommy ne güzel canım bende burada yediğim herşe şimdi istemiyorum bilmiyorum burada yok sanırım etli var çiğ köfte bende evde yapacağım yakında Türkiye ye gideceğiz inşallah orada artık dört gözle bekliyorum 😂
KayaAlTimimi 5yillikkmucizem ahhh sorma benimde öyle canım İnan bana sofradaki herşeyi özledim annemin 😒
CanselYldray KayaAlTimimi okul için gelmiştim Türkiye'ye okul yalan oldu 4 yıldır türkiyedeyim ama alışıyor insan dert etme
5yillikkmucizem KayaAlTimimi 😔 benim henüz düşük tehlikem var diye gidemiyorum anneme insAllah bi an önce atlatırim ve giderim anneme ❤ Allah hepimizin yardımcısı olsun insAllah
[silindi] Ben de İrandayım, 31+3 haftalığız, o kadar çok özlediğim istediğim şey var ki, son 4-5 hafta gidip patlayana kadar herşeyden yiyeceğim, 8 ay boyunca almadığım kiloları son ayda fazlasıyla alacağım😂😂👀
KayaAlTimimi [silindi] sorma canım bende gidince yiyeceğim inşallah biç ay gideceğiz irana da gelmiştim sen neresindesin
KayaAlTimimi CanselYldray Türkiye ye zaten alışırsın herşeyi iyidir ☺ İnşallah canım Allah’ın izniyle