Buseninannesi_21 SenaHifa 21 haftada ufak ufak tekme atiyordu 22 haftada sabah akşam yemek yerken bile tekme atti kızçem şimdi 23+5 olduk 🌸
SenaHifa LivaveLeyla ayy Allah bağışlasın ikinci gebelikte daha erken hissedilirmiş hareketler zaten sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😘
Buseninannesi_21 SenaHifa 30. Hafta gelse de kurtulsam diyorum zaman biraz yavaş geçiyo gibi geliyo 😀
Hatice35 SenaHifa maşallah maşallah hareketli bir oğluşun olacak annesi ☺️aslında hissediyorum kızımı, dönüyor pozisyon değiştiriyor azda olsa hissediyorum, ama daha kızımda tekme yemedim işte onu çok istiyorum atsın annesine kocaman bir tekme 😂😍
SenaHifa Hatice35 ben de en çok dışardan ayakları falan görünüyor ya bazen onu görmek istiyorum 🤣vakitlice sağlıcakla gelsinler de isterse inmesinler tepemizden 😂
SenaHifa Buseninannesi_21 doğuma yaklaştıkça zaman da yavaşlarmış her anın tadını çıkarmak lazım da işte hamilelik de kolay değilmiş 😂
Hatice35 SenaHifa aynen öyle Rabbim kimseyi bu duygudan mahrum bırakmasın Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻
Zezeeeyyldrm SenaHifa ayy bizde bugün 17+0 olduk sahur yaptıktan sonra uzandım sol kasığımın üstünde pıt pıt böyle damar atımı gibi dokununca hissediliyordu bende acaba bebeğimle ilgilimi çok değşik bişeydi
Zezeeeyyldrm SenaHifa ayy ne güzel ya farklı bir duygu hissetim aslında çok güzelmiş rabnim isteyen dileyen herkese nasip etsin
SerpilEsra SenaHifa ilk oglumda 17 haftada hissettim bunda 10+3uz ama ultrasonda 1 hafta ondeyz bugun 11 haftalik gorunuyoruz o hisside bildigim icin cok nadir uzaninca birseyler hissediyorum cok nadir her zaman olmuyor gazdan farkli. bilmiyorum ama erken deglmi 2. Gebelik bide belki olablr diyorum😍
SerpilEsra SenaHifa ya hic bilmyorum gazdan farkli ama eminim cok farkli baska turlu hissediyorum tarif edemem 🥰
elisa123 SenaHifa Yazınızı okuyunca gözlerim doldu maşallah annelik işte bizde 15 haftann içindeyiz dha tık yok ilk gebelik zaten darısı bize olsun 😍
SenaHifa elisa123 bana da öyle demişti ama daha erken hissettim elin karnında olsun hiç ummadığın anda anne ben burdayım diyebilir 😂
melegim_ve_ben SenaHifa 16+3 üm henüz hissetmedim ama cok istiyorum bir an önce hissetmeyi.Yazdiklarinizi okurken benim de gözlerim doldu🤭😍Rabbim sağlıkla gelsin bebislerimiz🤲❤️
SenaHifa melegim_ve_ben amiiin ecmain🤲🏻😊 inşallah en yakın zamanda hissedersiniz siz de ne kadar tarif etsem az ❤️😊
Vera_vera Kızlar bende 17. Haftamda hissetmiştim teknelerini her tekne atışın karbımı açıp izliyorum elimlede hissediyorum kendi kendime gülüyorum ağlıyorum şu an 26+4 hala tekme atışlarında oğluşumu izliyorum küçücük bişey çok sert vuruyo karnımdan belli oluyo 🙊👶❤️
SenaHifa Vera_vera tek sorunumuz karnımı açınca ya da eşim elini koyunca duruyor 😂 sizlerde durum nasıl bilmiyorum ama adama bi tekmeyi gösterebilmek için şeker komasına giriyordum 😂😂