SenaHifa Ayıptır söylemesi tatlı yiyordum bi kıpırdanmalar oldu karnımda ama herkes gibi “gaz” dedim 😂 karnıma koydum elimi aradan çok geçmeden dışarıdan görülecek kadar bir tekme attı oğluşum 😂 ben de o heyecanla nasıl çığlık attıysam eşim bişey oldu sanıp koşa koşa geldi ben de hüngür hüngür ağlayınca iyice korktu adamcık😂 sonra eşim de hissetti tekmeleri her tekmesinde duygulanıp ağlıyorum umarım çabuk alışırım 🤣 öyle tarifsiz öyle güzel duygularmış ki daha bi tekmesinde bile salya sümük oldum Rabbim isteyen yolunu gözleyen herkese nasip etsin 🤲🏻❤️ Sizler kaçıncı haftalarınızda hissettiniz ?😂
Elifkskl SenaHifa ahahhaha aynı ben Rabbim bu duyguyu tüm isteyenlere nasip etsin ben 13 haftada hissettim ilk şuan 17+4 yemek yedikden sonra baya hareketli
Edanue SenaHifa Tekmelerle normal dönme arasında çok fark oluyomu bazen benimde canım acıyo cok değil ama değişik oluyo acaba o tekmemi oluyo nasıl ayırt ediliyo 😂
Aysltnbs SenaHifa maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah:) ilk gebeliğiniz mi acaba? Çünkü benim ilk gebeliğim ve sizinki gibi böyle hissetmedim daha çok böyle ince agrı şeklinde ¾ kez hissediyorum
Aysltnbs SenaHifa maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah:) ilk gebeliğiniz mi acaba? Çünkü benim ilk gebeliğim ve sizinki gibi böyle hissetmedim daha çok böyle ince agrı şeklinde ¾ kez hissediyorum
SenaHifa Edanue ben de 14. Haftadan beri o dediğin acıyı yaşıyordum kıpırtı sanıyordum belki de öyledir bilemiyorum tabi 😂 ama bu tekme can acıtmıyor keşke 24 saat tekmelese ben de otursam izlesem 😂😂
SenaHifa Aysltnbs amin cümlemiz inşallah 🤲🏻 Evet ilk gebeliğim siz de yakında hissedersiniz muhtemelen ben de başlarda hep sızı şeklinde hissettim sızının olduğu yer sertleşiyordu. 1-2 haftaya siz de hissedersiniz muhtemelen 😊
Aysltnbs SenaHifa amin inşallah ♥️ Rabbim bütün hamiş annelerimizi yavrularına kavuştursun inşallah ♥️ Zamanla bende tekmelerini hissederim inşallah☺️🤲♥️
SenaHifa Pembekurdeleli yaa gerçekten mi 🤭 ben de burda okuyunca ben neden hissedemiyorum acaba diye üzülüyordum 🤣
Pembekurdeleli SenaHifa kız yok insanlar daha geç hissediyo bende 10 haftalığım hissedeceğim zamanı bekliyorum bayaaa anlaşılıyor mu peki yoksa elini koyunca pıt pıt vuruyo mu ?? Daha küçük ya ondan
SenaHifa Pembekurdeleli baya anlaşılıyor ama aaa gaz değilmiş bu diye geç dank ediyor 😂pıt pıt vuracak minnoşun günler geçmiyor gibi geliyor ama daha dün 10 haftalıktım 🥺
Hatice35 SenaHifa bende bugün tam 18 haftalık oldum heyecanla merakla kızımın tekme atmasını bekliyorum ilk gebelik her gün diyorum hadi inşallah bugün tekme atsın 😂galiba kızım biraz geç tekme atacak gibi geliyor bana 🤷♀️canları sağolsun yavrucakların Rabbim sağlıklıcakla kucağımıza vermeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻
SenaHifa Hatice35 erkek bebek daha çabuk hareketlenir diye okumuştum ama her bebeğin huyu farklı tabi 😂 belki sen de hissediyorsundur ama hafif olunca farketmemişsindir ben hiç beklemiyordum ben ilk tekmeden sonra gerisi geliyor durmuyor yerinde ❤️
Hatice35 SenaHifa maşallah maşallah hareketli bir oğluşun olacak annesi ☺️aslında hissediyorum kızımı, dönüyor pozisyon değiştiriyor azda olsa hissediyorum, ama daha kızımda tekme yemedim işte onu çok istiyorum atsın annesine kocaman bir tekme 😂😍
LivaveLeyla SenaHifa ayyy 18+4 benim için çok duygusal bir gün ilk kızımın cinsiyetini o gün öğrenmiştim 🥰 şuan 2.kızıma hamileyim 16+4üz bu hafta hissetmeye başladım yavaştan 💕 sağlıkla gelsinler
SenaHifa LivaveLeyla ayy Allah bağışlasın ikinci gebelikte daha erken hissedilirmiş hareketler zaten sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😘