Elfsndkl 34+1 hiç bir şey hazırlamadım 🙈 dün son eksikleri aldık sayılır. İsmli hastane çıkışı yirmi gün sonra gelecek. İnşallah doğuma yetişir 🤦🏼♀️🙈 bu hafta kışlıkları kaldıracağım kısmetse. Sonra bebeğinin eşyalarını yıkayıp ütüleyeceğiz . Sonra da hastane çantası ☺️😊