Elfsndkl 30+5 hala inanamıyorum bu haftaları gördüğüme sanki dün 20 lerdeydik ☺️ Kıyafet ile ilgili herşeyi bitirdik daha da almam sonu gelmiyor 😍 bebek için ateşölçer, biberon, emzik en iyi olduğunu düşündüğüm markalardan birer tane, beşik, bebek arabası, oyun halısı, küvetini aldık. Müslin bezi tarzı kumaş, pike, örtüler annemde ben pek anlamıyorum onlardan. 32. Haftamda randevumuz herşey yolunda ise çalışabilir raporu isteyeceğim. Yıkama, ütüleme, hastane çantası, ev temizliğine henüz başlamadık. Bebek için krem, losyon , kendim için göğüs kapağı istiyorum araştırmadayım. Aklıma şuan gelenler bunlar. Zaman geçtikçe heyecanımız artıyor. Ufak bir baby shower istiyorum anı kalsın diye.