Yese Normal dogum sonrasında cok fazla kanamam oldugu için Desene kullandım dependin içerisine de giymeden önce pansumandan sonra gazlı bez koydum. Gazlı bez kirlendikce değiştirdim. Cok kanadigi için depend cok isime yaradi kirlendi zaman yan cirtlarindan yırtıp attım. Hic ne çamaşırım kirlendi ne pijamamm . Evde de kullanmaya devam ettim. 5 tane kullanmışım toplamda 😊