Merhaba kızlar özel hastaneye gidiyorum. 2 Li tarama için 900 TL istediler . Devlette ücretsiz yapılıyormuş. Zeynep Kamilde yaptırmak istiyorum . 182 yi aradın randevu vermiyoruz 2 Li tarama için normal dr randevusu alıyorsunuz , dr sizi yönlendiriyor dedi . Siz nasıl yaptınız ?