Glbhr-97 bende tam 7 haftalığım 6. haftada mide bulantısı hissi başladı , tüm gün yatıyordum ve yemek yemeyi bırakın su içemiyordum mutfağın önünden geçesim gelmiyordu. 3 gündür prilam içiyorum , çok çok iyiyim şükür. Şu an organ gelişim dönemi suyu, cevizi sütü meyveyi yoğurdu iyi yemek gerek. Hiç bişey yiyip içmeden tüm gün hasta yatmaktansa , içmek bence daha iyi. Zararlı olsa kimse asla vermezdi. Tabi keşke hiç bir şey içmesek iyi olsak ama , ben çok memnunum kullandığım için. içinizi rahat tutun bence