Glbhr-97 7+1 günlüğüm aşırı mide bulantım oluyor geçmesi için bildiğiniz çözüm var mı hanımlar?? Doktor ilaç yazdı prilam eczanede ki kadın ben kullanmanı önermem dedi kafam karıştı ilk 3 ay dayan içme dedi ama dayanılacak gibi değil resmen.
Merveee34 Glbhr-97 acaba önermemesinin sebebi neydi ? Sormadınız mı ? Bende nerdeyse 2 aydır kullanıyorum
Halidebilbik Glbhr-97 neden öyle bir şey dedi ki ayrıca eczacı doktordan daha iyi bilecek değil ☺️bende senin gibiyim geçen hafta doktorum verdi bu ilacı hatta çok fazla olursa mide bulantın 2 tane bile atabilirsin hiç bir şey olmaz dedi ve midesi bulanan herkes kullanıyor mecburiyetten takma kimseyi kafana kullan ilacını rahatla canım 😍
yamacinannesii Glbhr-97 doktor ya da eczacı hamilelere zaten ilacı gönül rahatlığıyla kullan demez ki istet bebeğe etkisi olsun ister olmasın kafana takma yani birçok kişi bu ilacı kullanıyor
Fatma7666 Glbhr-97 bende öyleydim dayanacaksınız mecburan yerde kalıyordum ölü gibiydim resmen ciğerlerim çıkacak gibiydi muz yiyordum meyve birde yoğurt ve kefiri hep tükettim 🥰çok geçmiş olsun
Glbhr-97 Halidebilbik bende kullanmayı düşünüyorum artık çünkü bulantılar dayanılacak gibi değilmiş resmen
Dilek33 Glbhr-97 6 haftalikken başladım 29 haftalik olduk hala içiyorum prilamsiz duramıyorum yoksa tekrar başlıyor bulanti kusma dogumada prilamla gideceğim bu gidişle 😁🤭
mugee34 19 haftalığım hala bulantılarım zirvede geçicek diye umud ediyorum inş 🙏 zofer dramamin ve prilam içiyorum allaha şukur bişi olmadı ve hala çıkartıyorum. çok kotü bişi
BaharBall Ben tüp bebeğim ve normal gebelere göre bir tık daha hassasım doktorum prilam verdı giçbir zararı yok dedi nrmalde hap hersey yasak korkma doktorun verdıyse kullan ben memnunum ozellikle gece içiyorum
yusufalpmom Glbhr-97 bende 8 haftalık hamileyim doktor 2 tane farklı yazdı canım biri etki etmezse diğerini kullan diye bende akşamdan prilam kullanıyorum diğer gün çok rahat ediyorum
Haticecakirr Glbhr-97 prillam b6 vitamini içeren hamilelere özel üretilmiş ve bu zamana kadar denenmiş bir ilaçtır günde 4 adet kullanıma kadar bir sorun oluşturmaz ilacın prospektüsünde de yazar. yine de eğer gece yatmadan 1 adet kullanınca size iyi geliyorsa yalnızca bir adet kullanmanızı öneririm.
nazkeve bitkisel bir içeriği var diye biliyorum ben de ilaç kullanmak istemediğim için zorladım kendimi içmedim ama doktor gerek yok ihtiyaç duyduğunda kullan dedi. Günde 1 alıyordum.
Bsra1111111 Glbhr-97 prilam al iç doktor zararı yok dedi kullan yazık hm sana hem bebge ya aldır eşine hmn
TubaKaratas Glbhr-97 En zararsızı prilam diye çoğu doktor onu veriyor bende iki ay kullandım iyi gelmeyince 10 gündür zofer adında bi ilaç kullanıyorum bu prilama göre daha fazla zararlı kemoterapi gören hastalar kullanıyormuş bulantıları olduğu için ama hemen kesiyor bulantımı prilamdan çok daha iyi geldi şahsen bana
mlkmlk90 Glbhr-97 doktorum bu ilacın bitkisel içerikli oldugunu söylemişti ilk 4 ay kullandım çok şükür öyle atlattım, doktor dışındakileri çok önemsemeyin.
derya46 Glbhr-97 banada prilam yazdi onu kullaniyorum gunde bir Kabak cekirdegi marul tere roka salatalik tursusu havuç bunlari yiyorum iyi geliyor