Nilgun75 ilk bebegimde bilmiyordum ilk olduğu için taki son haftaya kadar gittim doktor bütün suyumun bittiğini ve acil dogum yapmam gerektiğini söyledi hiç sancim da yoktu suni sancı verdiler iki gün boyunca sancı çektim beni sezeryana almadılar. Bebeğimin kilosu azdi oksijensiz kalmıştı mosmor du doğduğun da hemenn yoğun bakım ünitesine aldılar 15 gün kuveste kalmıştı. Allah kimseye yaşatmasın inşallah 3 gün boyunca bebeğimi görememiştim 😕😕🥺