Kamile71 Su gibi akıntı yaşayan oluyormu afedersiniz ilaç gibi bir kokusu var camasirim bir iki kaşık su dökülmüş gibi ıslanıyor dünden beri ,amniyon sıvısı olabilirmi geçen gün sancı çekmiştim 25 haftaligim
Min23 Kamile71 canım akinti da olabiliras.senin dediğin gibi çoksa doktora gitmeni öneririm. Benimde hep suyum gidiyor diğer iki gebeliğimde öyle oldu hep akinti şeklinde gidiyor ondan fazla bisey anlamıyor insan sumu akinti mi diye. Daha erken en azından müdahale edilir ilaçla
Miniktosbaa Kamile71 hamile değilim ama 4 gündür ben de de aynı sorun adet olmuşum gibi benden bişi geliyor bakıyorum ki su bildiğin su akıntımıdır bilmiyorum
bircivcivannesi Kamile71 benim idrar yolu enfeksiyonu başlangıcında oluyor genelde fark edip gün içinde su tüketimi artırıyorum ondan sonra o şekilde akıntı geliyor ben enfeksiyon atiyordur diye düşünmüştüm. çünkü onun ilacını kullandığım zaman da öyle oluyor
Gamzeoztrk 37 haftaliğiz ve aynı durumu yaşıyorum dün doktoruma gittiğimde enfeksiyon çıktı suyumuz normal 🙄 Ama siz tedirgin oluyorsanız bir doktorunuza görünün
mugee34 aynı durumu ben yaşadım dün duş aldım cıktım bacaklarımdan aşağıya sular geldi bi 20 damla kadar beyazdı su dr aradık akıntıdır dedı inanmadım gittim akıntıymış korkulacak bişi yok dedi 19 haftalığım
Gamzeoztrk Kamile71 benim uzun süredir var hem su gibi hemde beyaz hergun oluyor 🥰sürekli çamaşır değiştiriyorum enfeksiyon ve bakteri çıktı bende
minikprensimmm123 Gamzeoztrk Canım su gibi akıntın gelince çamaşırın ıslanıyor mu bende de oluyor Bi kaç haftadır hatta doktora gittim suyun değil bebeğin suyu gayet güzel dedi akıntın su gibi geliyor dedi benim sadece afedersin özel bölgemde ıslaklık oluyor ama çamaşırım ıslanmıyor bide arada yanma oluyor böbreklerin olduğu yer sancıyor bazen de acaba bende de mi enfeksiyon var 🤦🏻♀️
Kamile71 Gamzeoztrk yaa ben çok korkuyorum bebeğin suyudur diye , sürekli iki gündür idrar kaçırması gibi oluyo camasirimda islaniyo
mugee34 Kamile71 kormana gerek yok ama bi doktoruna muayene olmanı tavsıye ederım benim çok geldı bebegın suyu olsa beyaz olmaz dedi bebek suyunada bakıldı güzel dedi berrak su gelseydı o zaman bebişin suyu oluyormuş
Gamzeoztrk Kamile71 içiniz rahat etmiyorsa bir doktorunuza görünün benim dedigim gibi sadece su şeklinde de geldi beyaz akıntı karisk olarakta geldi o yüzden enfeksiyondandır diye rahattım 🥰siz emin degilseniz bir gidin derim 🙏
Kamile71 Gamzeoztrk enfeksiyon için tek icimlik antibiyotiktir kullandım bı iki gün önce ,akintida ondan sonraki gün başladı acaba ilgisi varmıdır ki
Kamile71 Gamzeoztrk oh çok sevindim inşallah benimkide öyledir pazartesi gideceğim o kadar korkuyorum ki bilmeden yavruma zarar verdim diye sürekli ağlıyorum , sağlık ocağında gittim akintıdır acile gitme dedi o yüzden bekliyorum zaten haftasonu kadın dogumcuda olmaz diye 😞
Anne060606 Bende 28 haftalığım ara ara beyaz akıntı ile birlikte su geliyor ama genelde baskı yapınca oluyor bebek idrar kaçırması diye düşünüyorum iç çamaşırımda böyle izi kalıyor idrar kaçırması gibi aynı randevuma 4 gün daha var umarım suyu değildir rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻
Kamile71 Anne060606 amin inşallah , bende çok korkuyorum çünkü akıntıdan önceki gün ben ev işi yaptım saatlerce ayaktaydim çok yorulmuştum akşamına sancı çektim bayılacak dereceye geldim enfeksiyon var dediler antibiyotiği kullandim ertesi günde akıntı basladi su gibi sürekli bişey akiyo rengi falan yok
BurcuG0 Bende 9 haftalığım bende de oluyor sanırım enfeksiyon bebeğin suyuna bakılıyor normal diyolar bende korkuyorum
Kamile71 BurcuG0 inşallah benimkide öyledir daha randevuma var acilede bu sebeple gitme dediler arada kaldım 😞
Anne060606 Kamile71 içini ferah tut amniyon sıvısının çamaşırda akıntı gibi iz bırakmadığı söyleniyor büyük ihtimalle enfeksiyondan diye düşünüyorum perşembe günü gidip öğreneceğim bakalım 🙏🏻