Beyzan ayy cok heyecanlı dimi. Sizler boyle yazınca ben bıle heyecanlanıyorum bnım daha var 24 haftanın ıcındeyım. 30 olsa da bn de hazırlamaya baslasam soyle yavastan 😀😍 ıkıncı hamılelık olmasına ragmen ilkmiş gibi heyecan🌸 saglıkla kucaklarımıza alırız ınsallah 🤲