Basak26 hamile gecelikleri zaten fazlasıyla bol ve rahat kalıp o nedenle eğer hızlı kilo alıyorsanız bir Beden buyuk alabilirsiniz ama ben 75 kg ile doğuma gittim mesela m beden hamile gecelik aldım zaten normalde de m beden giyiyordum ve kilomun çoğu basende filandi. Geçen gün LCW den normal pijama takımı aldım hamile koleksiyonu değil l beden aldım normalden 1 beden büyük o şimdi oluyor doğum sonrası karın biraz daha iniyor o zaman tam oluyor.