Mls_mls02 Kızlar 27 haftalık olduk kızımla çok şükür rabbime 😇🤲🏻Son 91 günümüz öyle yazıyor. 27 haftalık anneler gelin konuşalım nasıl geçiyor zaman ne farklılıklar var vücudunuzda? 🙋🏼♀️🤗🤰🏼🥰 benim karnım ağır geliyor artık baya ev işi yaparken zorlanıyorum birazda ödemim var şişlik var ☺️ Mide yanması çok yaşıyorum özellikle geceleri. Eşim yürüyen göbek veya obiriks diyor bana 😅😍 Bu süreçte en büyük destekçim eşim oldu çok şükür 🙏🏻 peki ya sizlerin ?
Melek_Erten Mls_mls02 hahaha oburiks deyince haykırdım. Çizgili pijamam var ayni renk benimde eşim istem gelince girgirna gogus altima kadar cekiyorum oburiks taklidi yapıyorum bende :))))
Mdnyldz Mls_mls02 hamileliğin en zor dönemine hoş geldin😀 ödemler, çatı ağrıları, mide yanmaları, yürümede zorluk, vücudun iyice ağırlaşması, hemen yorulmalar. Uykusuzluk, daha sayamadığım bi çok şey 😅kolay gelsin şimdiden.
Minigimm0611 Mls_mls02 Bizimde 87gün 🤦♀️Gece uykusu😏 Mide ve sırt agrılarım cok kötü birde tabiki çiş sürekli tuvalete gidiyorum dısarı gitmeye korkuyorum hemen geliyor bide diş sorunum cıktı yeni şişme oluyor bazen kanama yapıyor idare ediyoruz bunada şükür diyelim ☺️
2368 Ben 26+2deyim henüz ama bir haftadır baş ağrısı mide bulantısı kusmam var neden olduuğunu anlayamıyorum çok sıkıldım bu durumdan 😣
Mls_mls02 Mdnyldz ahhh ahhh aynı yaşadığım şeyleri yazmışsın canım ama olsun son düzlk Allah’ın izniyle 🤰🏼😇🙏🏻
tosbiginannesii 26+1deyim bende bel ağrısından ve idrar yolu enfeksiyonundan başka şu sıralar derdim çok yok ağırlaşınca yürümekte nefes almakta dahada zorlasiyormus sadece en kolay derdim böyle olsun diyorum 24e kadar kusunca 2 haftadır güzel gidiyor bebişimle hayatım yani😁
Elif5361 Mls_mls02 25 Haftalığım arada bi kasık ağrısı ve mide bulantısı birazcık da baş ağrısı vurup geçiyor 🥰artık ağırlaşmış hissediyorum 30 da nolcaz acaba 🤷🏻♀️😁birde idrar yolu enfeksiyonu tabi vazgeçilmezimiz 😂
Seda_selim 27+4 gucluyuz bizde gece uyuyamamak haricinde bir sıkıntım yok şuanda bunada şükürler olsun 🙏