Miranannesi valla rabbimin zoruna gitmesin bu verdiği yavruma şükürler olsun binlerce kez hamd olsun ama ikinci çocuğu bende eşim de düşünmüyoruz. 40 ım çıktığında hemen önce spiral taktırma yı düşünüyorum. Tabi taktırdıktan sonra yine extra bir korunma daha uugulıycaz kesin koruma olsun diye. Bir tane bize yeter çok şükür 🙊🙊🙊😁🌼🙏