Her ne olursa olsun mutlaka yaptırılmalı etraftan çıkan her sözü dinlerseniz yazık olur ben bu hafta yaptırdım ve doktorum değerlerimin yüksek olduğunu söyledi şimdi şeker ölçüm aleti ile günde 6 kere şekerimi ölçüp not ediyorum ona göre bir yol izleyeceğiz 👍❣️