Anne09 abartılacak bişey yok yediğimiz iki dilim kek kadar şeker. Yani ismide yanlış bence şeker yüklemesi değil de şeker testi dense bu kadar sorun olmayacak. Normal insanlara da böyle şeker testi yapıyorlar. Doktorum baktırmakta fayda olduğunu söyledi. Şeker çıkarsa önlem alabileceğimizi söyledi. Bende yaptırdım hiç bir sıkıntı yaşamadım. Nitekim sınırda çıktı korkmama gerek olmadığını biraz daha dikkat etmem gerektiğini öğrendim iyi ki de öğrendim çünkü bu ara aşırı şekerli yiyecekler canım istiyor. İki lokma değil bir lokma yiyorum önlemimi alıyorum