Canlarimbenimm Tercih ayrı. Yapışmıyor dediğim halde, sanki ben yapışan şeyleri giyen,tercih eden bir tesettürlüymüşüm gibi, diretiyorsunuz. Ben 19 yıl stilist olarak çalıştım. 19 yılda bu kumaşı kullandık. Bununda kalitelisi kalitesizi var. Hangi tecrübe ile yazıyorsunuz anlamış değilim. Bu kalitede olan sandy yapışmıyor, terletmiyor. Yazın en çok tercih edilen kumaş bu. Sefamervede iyisini kullanmış. Sen giyme ama. Ön yargılı insanlara gerçekten tahammül edemiyorum. Bi tane almış giymiş yapışmış. Hepsi yapışıyor diye diretiyor. Ne kadar inatsınız. Ne yaparsanız yapın. Ama tek tesettürlü sizmişsiniz siz bol tercih ediyorsunuz biz yapışan şeyler giyiyormuşuz gibide davranmayın. Karşınızdaki yapışmıyor diyorsa ürünü görmediyseniz, fikriniz yoksa zikrinizde olmasın. Aksini iddia etmek, diretmek karşısındakini yalancılıkla itham etmektir. @Sadece_anne ısrar etmiş özellikle ona cevabım. Siz seğilsiniz şimdi okudum. Siz ısrar etmemişsiniz. Ama üzerinize almışsınız. Karıştı 🤦♀️ Siz üzerinize almayın. Cevap verirken ikinizi etiketlemişim.