Havvamu Ben lcw dan sanırım elbise olan bir ürünü aldım daha doğrusu eşim beğendi tunik olarak çok güzel oldu bayramda giyersin artık diyor 😂 evde kendi kendimize bayramlıklarımızı giyip bayramlaşacağız inşallah ☺️ burada yerel mağazadan da şu bol kesim olan tunikler var ya onların en küçüğünden aldım o bile bol geldi ama çok rahat ettim doğuma kadar götürür beni ☺️