Merhaba sevgili anneler 🌸 ben araştırma hastanesine gidiyorum doktoruma çok zor randevu alınıyor en son 9 nisanda gitmiştim 1 ay sonra gel dedi ben de 11 mayısa randevu bulmuştum ama dün duydum ki 10 mayıstan itibaren 9 gün resmi tatilmiş bu süreçte doktorlar da izinli olur değil mi? Daha randevu iptal mesajı gelmedi ama merak ediyorum. 33 haftama girdim zaten 2 gündür bebeğim de hareketleri çok azaldı ondan da telaş yapıyorum gitmek istiyorum aslında ama ne yapacağım bilmiyorum 😔