Buketkucuk Beyza97 benim karnım 12.haftamda çıkmaya başladı, 16.haftamda da çatlaklarım baş göstermeye başlamıştı sonrada ardı arkası kesilmedi zaten🙊 Karnınızın büyüme zamanına bağlı bence herkeste değişir
Elf-Brcntrk Beyza97 37 haftanın içindeyim hiç catlagim yok lireac kullanıyorum ya onun etkisi ya da yapısal bisey olablr
Cennet-polat Beyza97 benim neyazzikki 4de bir tane çatlak oldu 5.aydayim biraz çatlağım var ve olcagi varsa oluyor gece gündüz bebek yağı kullanıyorum doktorda yatkınlığı varsa fark etmez diyor yani pahalı kremlerde alsam şuan olcak o
Nuray11 Beyza97 ben öyle aklıma geldikçe çok sık değil yani sıradan zeytinyağlı nemlendirici krem sürüyorum karnıma daha hiç çatlağım yok 30+3 haftalığım
Birkucukkelebek Brc35 nasıl anlamadınız peki belki önceden değil de doğumdan sonra oluşmuştur bazen zayıflarken de çatlayabiliyor. Göbeğiniz büyükse doğumdan sonra birden küçülünce olmuş olabilir
Fgnaldmr06 Haftadayım çatlamadı henüz vücudum. 17 kilo aldım bu arada. Badger krem kullandım ara sıra da Hindistan cevizi yağı sürüyordum baktım ki çok tüy yapıyor sonra onu bıraktım. ama son zamanlarda badger kremi de hiç sürmüyorum. Bol bol su iç. Nemli tutarsan da faydası olur herhalde.
Brc35 Birkucukkelebek ilk gebeliğimde 7 kilo aldım görünürde hiçbir çatlak yoktu göbekte ama doğum sonrası ortaya çıktı. İkinci gebeliğimde 10 kilo aldım onda da doğum sonrası yeni çatlakların oluşmuş. Karın şişken gergin oluyor gözükmüyor bebek çıkınca hersey ortaya çıktı