Beyza97 Merhaba hamilelikte vücut çatlakları ne zaman oluşmaya başlar hiç çatlağı olmayan var mı yada bişeyler kullanan krem yağ vb
ideemirel Beyza97 herkesin vücuduna göre farklı oluyor kimi doğum sonrası çatlar kimi ortada kimi sonlarda kremler yağlar sadece hafifletir hiçbir şey yüzde yüz çözüm değildir
Ebru_Al Beyza97 bana sarı kantaron yağı ve badem yağı iyi geliyor. Bir gün sürüp bir gün dinlendiriyorum vücudumu. benim annem rahatsız bu günlerde hiçbir şey yapasım da gelmiyor .. 😔
Eliiifff Beyza97 merhaba ben 37.haftaya girdim henüz çatlamadim Hindistan cevizi yağı sürüyorum sabah akşam inşallah daha da catlamam
Hamsicikk Beyza97 ben 38. Haftadayım , bugüne kadar hiç krem bile sürmedim hiç çatlağım yok 🤷♀️ Arkadaşım 31. Haftada ve başından beri çatlak önleyici yağ kullanıyor heryeri çatlamış 🤷♀️
Asafrb 33 de başladı şuan 38. Haftadayım baya var 3. Ay kullanmaya başladım ilk vücut losyonu kullandım bir ay falan sonra Hindistan cevizi yağı badem ve kakao yağı kullanıyorum doktor günde üçe çıkart dedi
Beyza97 Hamilelikten önce yada 1. Hamileliğinde çatlağı olupta aonraki hamileliğinde tekrar çatlayan var mı kimisi diyorki çatladıysa önceden bidaha çatlamaz
Babyhappy58 Beyza97 bio oil kullanıyorum lierac hele hiçbi boka yaramadı 5.aydan sonra catladı karnım artık üzülüyorum ama üzüldüğüm yanıma kalıyo
Beyza97 Babyhappy58 herkes çok övüyo bu iki markayı biraz da insan yapısıyla alakalı demekki o zaman çatır çatır çatlamaya hazır olayım 😁
Basakgul Beyza97 bıoıl mi dersiniz lıerac mı dersiniz sarı kantaron yağı mı dersiniz hindistan cevizi yağı bebek yağı hepsini de kullandim ama engel olamadım haritaya 😂 13 de başladı maalesef
Madinanin-Annesi Beyza97 sana tek tavsiyyem her sabah aksam krem surt ve nem sakla.Asla olmayacak catlak falan.Ben oyle yaptim sukur olmadi.Kasinacak asla kasima tirnak salma asla hep nem sakla o zaman hic bir sey olmaz
HavvaMerve Beyza97 Kişiden kişiye değişiyor ilk zamanlardan kremleri yağları sürmeye başladığım halde şuan 27 haftalığım göbeğim bacaklarım kalçam göğsüm heryerim çatlak doldu 🤦🏻♀️😐 kremlere döktüğüm para boşa gitti
T-aksoy Benim 37 de hafif çatladı 😣 hiç çatlamıcak diye umut ediyordum. Ama yağlanmaya devam ediyorum gün içinde boş buldukça Hindistan cevizi yağı sürüyorum. Kantaron yağı ve kendi yağtığım karışımı sürüyorum dönüşümlü. Ayrıca kese yapıyorum haftada bir.
Minikannebsr Beyza97 çatlak alınan kiloyla falanda alakalı genetikte diyenler var. 25. haftadayım daha yok çok şükür ben ilk dönemlerde zeytinyağlı bi krem sürüyordum ama daha göbeğim bile çıkmamıştı bile. Şuan badem yağı ve hindistan cevizi yağı sürüyorum sırada sarı kantaron var onuda alıcam. Badem yağı tüylenme yapıyor ama çatlaktan iyidir yani