Armindia Nilaz47 Ben yasaklarda kaç defa acile gittim durduran polislere hamileyim acile gidiyoruz dedim geçin dediler
eslemeslem Gizem957 çikolata yiyip sola yatarsanız ve birazcık elinizi bastırarak bebeği hissetmeye çalılırsanız minik minik dalgaları mutlaka oluyor
Birkucukkelebek Nilaz47 bence gitmelisiniz gün içinde en az 10 kez hareket etmesi gerekiyor. En azından kalp atımına , kordonuna bakarlar.
Nilaz47 Gizem957 gittim canım doktor bebeğinin suyunun fazla olmasından dolayı hissetmiyorsun dedi bebek gayet iyiyimiş çok şükür