Rainn Selamın aleyküm güzel anneler, anne adayları 👋 🙃 Hepinize sağlıklı musmutlu günler diliyorum 🙏 Ankara Üniversitesi Cebeci Tıp ‘ da doğum yapan varmı acaba aranızda ?
Anneyimanne Rainn arkadasım yaptı benim memnun olduğunu söyledi allah izin verirse bende orda yapmayı düşünüyorum
Symanur Rainn aynen valla 😁 ben 37. Haftamdayim murat beye gidiyorum ücretli bölümüne gidiyorum yalnız murat beyden de çok memnunum fakat doğum nasıl olur hiç bilgim yok inşallah güzel olur 😶
Mavi1 Rainn 8. haftada girişini yaptır 12 haftada gitmeye başlıyorsun zaten canım benim. hayırlı olsun inşallah. bizde 16+3 😊
Rainn Mavi1 Kimisi 4. 5. Haftada gidiyorda ne biliyim ilk hamilelik kimsede bilgi vermiyo dogru düzgün aile yakınlarından öylemi yap diyorsun yani canım 😌
Symanur Mavi1 muayene ücreti 123 tl öduyorum normal doğum 750 sezeryanda 500 tl dediler fakat tam konuşmadık bunu haftaya kontrolum var detaylı olarak konusulucak bakalim ☺