Melekalkan06 Bacım bizim cenaze vardı eşimin eniştesi vefat etti eğer yaptırırlarsa yollayım kargoyla 🤦♀️🤭😂
Cotanak kayramom1 kır pidesi sanırım istediğiniz. İlla ölü olmasına gerek yok bence🙈 Börekçilerin çoğunda satılır kır pidesi, taziye evlerine de oralardan gider zaten. Kır pidesi olarak aldırabilirsiniz eşinize🌸
Babyhappy58 kayramom1 hahahha ben sivaslıyım canım biz ona etli pide deriz ama yine de sen bilirsin bende ilk onu aşerdim evde kendim yapmıştım