kayramom1 Kızlar iki gündür canım ölü pidesi çekiyor dün eşim alıp gelmiş ama onun yerini tutmuyor boyle kalın hamur lu kıyı da köşede soğumuş kıymaları dökülmüş karton kokusu sinmiş tovbe yarrabim resmen gözüm sağda solda taziye arıyo
Cevirmenannee kayramom1 yok cenaze anonsu falan yapıyorlar ya ondan latife yapmıştım birazcık ama böyle küçük esnaf dükkanları oluyor orada bulabilirsin
Nlfrylmz kayramom1 ayy tövbe yarabbim çok güldüm 🤣🤣 eşinin aldığını koy kartona iki saat beklet karton kokusu da siner Soğumuşta olur. 😃