Pembekurdeleli 9+4 den selamlarrrr ♥️ bebegimi çok merak ediyorum biraz uzun saatlerce yürüyünce kasıklarımda agrı oluyo sizde de oluyo mu rahim genişliyor gibi hissediyorum geriliyor çünkü
Derminode Merhabalar, evet Pembekurdeleli Evet oluyor seninkine göre birazdaha küçüğüz Bende yürüyüş yapıyorum 1, 2 saat mide bulantılarım oluyor normalde olmuyor yemek yemeye başlayınca biraz yiyorum başka yiyemiyorum bu arada oruçta tutuyorum bem😊♥️
Tmerve Pembekurdeleli bende 9+4 ’üm canım. Dedigin gibi uzun süre ayakta kalınca ve çok yürüyünce kasıklarimda ağrı oluyor ve uyuyana kadar gecmiyor
Pembekurdeleli Derminode neden oruç tutuyorsun 😳😳 bebeğin bebeğin gelişimi için çok yalnış benim Doktorum asla izin vermedi
sumeyye_81 Derminode bende 7+5 haftaligim oruc tutuyorum zaten tutmasamda birsey yiyemiyorum iftarda azcik yiyip doyuyorum hemen sahurda zaten birtek su odamdanda tiksinmeye başladim 🥴🥴
mutlugebeee Derminode canım doktorun daha iyi bilir ama bu aylarda senin uzun süre aç kalman bebek için tehlikeli, bende tutardım fakat doktorum kesinlikle hayır dedi bir gün bile tutamazsın izin vermiyorum dedi bence tutmamalısın
Ozzseda Derminode inşallah canım . Benim 2. Gebeliğim diğer bebeğim düşük oldu bu haftalarda o yüzden çok tedirginim . İnşallah bi sıkıntı olmaz bu sefer 😊