Merhaba değerli annişler. 72 kiloyla hamile kaldım. 12+4 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar çok bulantım oldu bişey yiyemedim. Ama yinede kuruyemiş meyve gibi şeyler tüketmeye çalıştım. Bugüne kadar hiç kilo almadım zaten kilo almak için daha çok erken biliyorum. Birkaçgündür bulantım baya azaldı ve iştahım çok açıldı fazla kilo almaktan çok korkuyorum. Başlıktada yazdığım gibi keşke bulantım geçmesede kilo almasam diye düşündüğüm bile oluyor. Yasaklar geldi evden çıkamıycaz bu gidişle çok kilo alıcam diye korkuyorum. Sizinde böyle korkularınız varmı zaten kilolu hamile kaldım daha fazla almamam için önerileriniz varmı yada siz neler yapıyorsunuz acaba? Şimdiden teşekkür ederim😊❤️❤️