Ozlemre96 Rabbim evladini sana bagislasin insallah. 🤲 Kendini cok strese sokma Allahın gücü herseye yeter. Dua herseyi degistirir. Bol bol dua et. Benim gorumcemin ogluda kalp hastasi dogdu. Akcigerine giden damar gelismemis direk ameliyat oldu. Suan masallah gayet iyi. Senede bir kontrole geliyor. Yani onada çok büyük seyler soylendi. Malesef doktorlar umuttan cok umut almakla gorevliler. Cunku en kötü durumu dusunerek konusuyorlar. Amniyosentez onerdiler mi peki. Orda kesin netlik koyulabilir. Ben ilk gebeligimde olmustum. Benim bebegimde bir cok hastalik mevcuttu. Dogum sonrasina tedavi seklini belirmek amacli amniyosentez yararli olur. En azindan dogumca testlerle ugrasilcak zamani bebegin tedavisine hemen baslanabilir.gerci eko cekilir dogar dogmaz bakilir direk mudahaleye alirlar bebeği. Arastirma hastanesinden sasma sakın. Özele felan gidim doguriyim deme. Ztn onlar mesuliyet kabul etmez senide almazlar. Arastirmaya gonderirler. Ben daha agir surecten gectim. Ama adi evlat olan hersey agirdir. Seninkinin umudu var benimkinin hic hic umudu yokru 17gun yasadi sadece. Rabbim evladini sana bagislasin. Umarim bu senin sabir imtihanindir. Allah diledimi ol diyince olur hersey. Allahim yavrunu sana bagislasin insallah 🤲 💖