Nazzprlkci ben aylarca hiç yemek yiyemedim zaten o ayrı. Şimdi biraz normale döndüm ama tatlıdan hiç hazetmiyorum. Hiiiiçççç canım istemiyor.Hem de hiçbir türünü reçel, çikolata, şerbetli,kakaolu farketmez. Aslında bence bu iyi bir şey hem yapay şeker girmiyor vücuduma hem de kilo almıyorum.