Nazzprlkci evet bende de böyle oldu üstelik tam bir tatlı düşünüyümdür. İştahım d ayarı yarıya azaldı. Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum tabi ama önceden ekstra çok yer atıştırırdım. Şimdi hepsi gitti. Doğanın bir mucizesi gibi geliyor bu bana. Fazla şekerin zaten hiç bir yrarı yok. Ben çay ve kahveyi de içemiyorum. Vücut kendini korumaya almış gibi. Sevindim böyle olmasına. Aşırı kilo almaktan kokarım hep. Hep böyle dengeli gider umarım