Nurisss depsizoo Ben normalde de göbüşlüyüm kilolu değilim ama iki katlı bi göbüş var erimedi hiç eşim de diyor ki yüksek bel pantolon giydiğin için göbeğin iki kat 😅😅😅😅😅😅 (yarıya kadar çektiğin için bölük kalmış diyor )
Cennet-polat depsizoo ben kendim aslında kendime öyle söyleyince onunda ağzına takıldı ☺️Allah yardımcınız olsun 💕🤲
seyram depsizoo depsizoo senin haftalarda daha hafiftim aslında karnım da aman aman yoktu biraz çıkmıştı. Benim karnımın içi çok geniş hala bazen oluyor ki karnım düzleşiyor yani 🙊😂 ama eğilip kalkmak yine zor yine zor Allah yardımcımız olsun 🤗🌼
Boncukgiller003 depsizoo Bebek büyüdüğü için çok baskı yapıyor. Nefes almakta güçlük çekiyorum. Benim bebek daha dönememis o yüzden de baskı yapıyor dedi doktor. Mide yanması da çok fazla oluyor birde