31+5de 2130 gram olan bebeğim için doktor gelişimi iki hafta önde görünüyor demişti bugün 34 haftalık olduk tekrar muayenem vardı 2450 gram olmuş nst çekilsin sonra gel dedi doktorumuz çektirdik ama hâlâ sonuç gösteremedim kilo alımı mı yavaşlamış acaba yoksa normal haftasıyla uyumu mu yakalamış bu gidişle sıra gelipte sonucu gösteremiycem heralde
Bu haftada sizin bebişleriniz kaç kiloydu?