Ciara93 32.haftadan itibaren bende aynı durumdayım hiç kalkamiyorum paso yatis nolacak hiç bi fikrim yok yata yata dogumumu bekliyorum sağolsun kayinvalideme yıkıldım ben Allah razı olsun 3 haftadır burdayım yemek yapıyor evi temizliyor bana bi is yaptirmiyor yaptırmak istese nolacak kalkamiom ki yerimden tek yaptığım arada bulasik makinasını boşaltmak oda utancimdan zorlu on kendimi 💁 dogursak sag salim de kurtulsak