MerveRt zezeyyy olmasada hazırlamak lazım. Benim 34. Haftaya kadar hiçbir problemim yoktu. Neyle karşılaşacağımız belli olmuyor. Her ihtimale karşı çok geç kalmamak lazım 😇
Minnakkannesi beysenyil valla ilk çoçuğumda 28 de hazırdı çanta her şey 🤗 şimdi ikinciye hamileyim 33 olacağım hala hazır değil 😁 üçüncüde doğuma giderken hazırlarım sanırım 😎ama bence engec 32 de hazır olmalı