bebyjsf ben bebeklerin hayatının biraz daha özel kalması gerektiğini düşünüyorum, zaten en yakınlarınızla görümtülü konuşuruz, fotoğraf ve video paylaşırız. Ne olacağı belirsiz bi sosyal medya hesabına çok fazla bebeğimi koymak istemiyorum ben :) bir de uzmanlar da bu konuya çocuğun özgürlüğünü kısıtlamak olarak bakıyorlar.