[silindi] kesinlikle katılıyorum, sosyal medya amacında kullanıldığı sürece mantıklı olabilir. ama eşim ve ben en az 5 yıldır sosyal medya kullanmıyoruz, çokta memnunuz. sosyal medyada geçireceğimiz zamanı aktivite yaparak geçiyoruz.. telefon sosyal medya olmasa dahi bağımlılık yapan bir şey, genel de telefonları bile evin bir köşesine atmaya çalışıyoruz.. çocuğa sosyal medya yada elektronik bir hatıra, platform oluşturmak çocuğu daha ilk baştan uzak kalmaları gereken tablet telefon bilgisayar gibi şeylere teşvik etmeyi sağlar.. kaldı ki artık insanlar çocukları telefonlara tabletlere alışmasın diye , yanlarında telefonlarını ellerine almamaya dikkat ediyorlar