Merhabalar arkadaşlar , koltuk altı için mis gibi kokusu olan roollon deodorant nedir.
Ben rexsona aldım eşim diyor çimen gibi kokuyo😁 fa kullanıyırm onunda roolonu buda ağır diyor kullanma diyor 😀 farmasinin roolonu aldım onun kokusuda baymiş . 8*4 almiştım pembe şeker kokmuş 😄 nivea fresh ama böyle mis gibi kokan ne var başka 😁 8×4 ün deodorantınu aldım yesil olani onu bile laf etti . Başka ne önerisinzi bana