Mucizembenimle korkacak hiç bir şey Yok ben ilk kan tahliliyaptırdıpımda 95 çıktı değerim bana ümitlenme dış gebeliktir dediler akşam bir daha başka bir hastaneye gittim aynı günün akşamı 135 çıktı oradaki doktorda aynısını söyledi hemen Kadın Doğum uzmanına randevu aldım gittim ne kese gördü ne Bebek haftaya bidaha gel deri keseyi gördü Bebek göremedi haftaya bidaha gel dedi bebeğinde gördü bu sefer hatta kalp atışıdır vardı gördük ama duyamadık çünkü daha 6 haftalıktı ve küçüktü şimdi 10. Haftamıza gidicez hiç panik yapma sakin ol strese girme yeter canım ☺️