Mucizembenimle canım bende 5+3 te bebeğimi öğrenmiştim. Sonucumu hatırlamıyorum ama ertesi gün gittiğimde doktor bana evet kese oluşmuş hayırlı olsun dedi. Bunun haricinde benimde aklıma bebek var mı yok mu demek gelmedi. 2 hafta sonra tekrar gel dedi kalp atışını dinleyelim dedi. Gittim dinledik. Korkma yani aklına kötü bişey getirme.