Booncukk Mere bir gebenin günlüğünden al kuzum bende ordan aldım Günün aynı saatinde (ben saat 2de yaptım hep) 2.çişle ve öncesinde sivi alımını 2saat kısıtlama şartıyla sadece 2damla damlatarak yumurtlamani takip et.. bence işe yarıyor 🙏💕
Mere Booncukk yurt disindayim ve o instagram sayfasini takip ediyorum mesaj attigim bile oluyor hatta ☺️☺️ Bakalim eger bir daha ihtiyac duyarsam turkiyeye geldigimde alicam
Mere Ysmnordu bu ay bende test yapmicam dedim ama yine yaptim 😀 adet gecikmeSini bile bekleyemiyorum cok sabirsizim erken gebelik testlerinde. Aliyorum hep onumuzdeki ay artik kafama takmamaya karar verdim bakalim ne kadar surecek 😀
Ysmnordu Mere takma canım takma bu olayın stresle alakası çok büyük kendimden biliyorum daha çok yıpranıyor insan rahat ol eşinle keyfine bak eğer elinden el sanatları ile ilgili birşeyler geliyorsa onlardan yap oyalan rabbim tez zamanda sevindirsin amin 🌺❤️
Biranne2 Mere ya yani illa kedi olmayabilir sen ne istersen kendine güveniyorsan evine uygun düşün derim ☺️ Ben yurt dışında değilim ama annemlerden 15 saatlik uzaktayım aynı şeyleri yaşadım inanın eşimi bile görmedim yeri geldi yanlız başıma kaldım ve bademimi aldım hayatım değişti onu çok seviyorum sen de kendine gel gelmek zorundasın kuzum böyle geçmez hayat çok kısa
Mere Biranne2 gercekten cok zor bende insan bulamayinca buralara sariyorum iste postlara bakiyorum bu sefer aklimdan hic cikmiyor her olanagi degerlendiriyorum falan artik uygulamayi bile silme dusuncesine girdim yani 😀
Mere Biranne2 Evet gercekten ☺️ Oyle seyler okuyorum ki bazen benim de boyle olurs diye diye yoruldum gercekten ama siz cok guzel bu posta yazan herkes motivasyonumu attirdi onumuzdeki ay daha iyi olacagim dusunmemeye calisacagim insallah
minipanda Mere hiç alakası yok benm kuzenim benden beterdi cok takıyodu doktor klomen vermiş olmuş sorun kadındaysa tedavi cevap veriyo ,sadece sorunun ne oldgunun belli olması gerekiyor
Mere minipanda bi sorun yok bizdede yani ben turkiyedede doktora gittim burdada heryangi bir sorun yok dyolar